• כיצד ניתן לעודד מיומנויות חקר, רטוריקה, עבודת צוות, עיבוד מידע ביקורתי ופיתוח היצירתיות אצל כל התלמידים, מצטיינים ומתקשים כאחד?
• כיצד מחלצים בעיה מעשית ואותנטית מתוך יצירה ספרותית בדיונית (ועוד בלימודי אנגלית)?
• כיצד הומצאו מעלית השבת, הפלטה החשמלית, גידולי מים לשמיטה ועוד מגוון מוצרים, פסקים ושו"תים במשך הדורות?
במטלת הביצוע ובדיאלוג היצירתי, התלמידים עוברים תהליך בו הם מבנים בעצמם את הידע ולא מקבלים אותו "בכפית". מתודולוגיות אלו מחברות את הלמידה לחיים, לניסיון שמביאים התלמידים ולצרכים החברתיים שלהם. זוהי למידה בעלת ערך, מעורבות ורלוונטיות.
הדוברים בהרצאה
אירית ניימן
מובילת דרך הלמידה 'הדיאלוג היצירתי' בבית הספר ומעבירה השתלמויות בתחום, מורה ורכזת ערבית, מרצה בבית ספר לחינוך באוניברסיטת ת"א בתעודת הוראה בערבית ודוקטורנטית באוניברסיטת בר אילן
יוסי שוורץ
נשוי , אב לשבעה בנים ובת . רב האולפנא בלוד , מעביר השתלמויות בתחום התושב"ע . חושב שמורה הוא בעצם מישהו שמכין פופקורן , הופך קשה לרך , שובר שיניים לטעים באמצעות חום.
סימון דובאל
מדריכה ארצית ומחוזית ספרות אנגלית, רכזת אנגלית, מורה לאנגלית, מרכזת, מפתחת ומנחה את השתלמויות לספרות אנגלית בבגרות